Fotografija:
Muhamed Tunović

 

LAJLA KAIKČIJA

rođena u Zenici 1976. Upisala je Akademiju scenskih umjetnosti u Sarajevu, 1995, Odsjek za režiju, u klasi prof. Gradimira Gojera. Diplomirala je 2000. godine na MESS-u sa predstavom “Lov na žohare” Janusza Glowackog, pod mentorstvom prof. Dine Mustafića. U toku školovanja režirala je djela Miroslava Krleže, Antona P. Čehova, Harolda Pintera, Janusza Glowackog. Tokom studija, Akademija scenskih umjetnosti Sarajevo nagrađivala ju je za režije predstava “Stara vremena” Harolda Pintera i “Lov na žohare” Janusza Glowackog. Nakon diplomiranja, zaposlila se u Bosanskom narodnom pozorištu Zenica, na radnom mjestu rediteljice gdje je do sada režirala brojne predstave. Osim navedenih predstava za odrasle, u produkciji Dječije, omladinske i lutkarske scene BNP-a, režirala je i tri predstave za djecu. Režirala je i izvan svog matičnog pozorišta, u Pozorištu mladih Sarajevo, Kamernom teatru 55, Narodnom pozorištu Sarajevo, Sarajevskom ratnom teatru SARTR-u, Narodnom pozorištu Mostar. Dobitnica je većeg broja nagrada za svoje predstave: nagrada za mladu rediteljicu na 44. Festivalu MESS, nagrada za najbolju režiju na Festivalu komedije u Mostaru, najbolju režiju na Pozorišnim/kazališnim igrama u Jajcu, nagrada za najbolju režiju na Susretima kazališta/pozorišta u Brčkom… Sa predstavama bilježi uspješna gostovanja širom BiH, te u Sloveniji, Srbiji, Hrvatskoj i Turskoj. U sezoni 2008/2009. je obavljala funkciju Umjetničke direktorice BNP-a Zenica, te od 2016. ponovo obnaša istu funkciju.

Fotografija:
Marcin Oliva Soto

 

TOMASZ KIREŃCZUK

(1983) je dramaturg, pozorišni kritičar i umjetnički kurator. Diplomirao je na fakultetu za teatarske studije na Jagiellonian univerzitetu u Krakowu. Bavio se istraživanjem povezanosti između najnovijeg teatra, eksperimentalnog teatra i aktivnosti kojima su se bavili kreatori/ce historijske avangarde. Objavio je djelo pod naslovom “Od umjetnosti u akciji do akcije u umjetnosti” koje je posvećeno teatru talijanskih futurista. Njegovo novo djelo “Novo doba kulture. Kultura kao alat u aktiviranju starijih” bavi se kulturalnom animacijom. Jedan je suosnivača teatra Nowy u Krakowu, koji je nastao 2008. godine kao privatni i nezavisni teatar u kojem je fokus na mladim umjetnicima i umjetnicama, kao i produkciji predstava sa jakim društvenim i političkim komponentama. U okviru ovog teatra, gdje obnaša funkciju direktora programa, on realizira mnogobrojne društvene i edukativne projekte namijenjene ranjivim grupama, ali i projekte internacionalne prirode. Od 2011. godine jednim je od suosnivača Međunarodnog teatarskog festivala Dialog – Wrocław, inače jednog od najbitnijih međunarodnih teatarskih festivala u Poljskoj, gdje radi kao program menadžer i glavni kurator. Primio je mnogo priznanja za svoj naučni, kuratorski, ali i društveni rad: stipendiju poljske Fondacije za nauku, stipendiju gradonačelnika Krakowa, kao i stipendiju vlade Italije, dva puta. Učestvovao je u programu FIT (Festivali u tranziciji). Danas drži časove na Akademiji scenskih umjetnosti Jagiellonian univerziteta, kao i na Odsjeku za plesni teatar u Bytomu.


 

Peter Kováč

(1958), Slovačka Republika. Dramaturg, prevodilac, scenarista. Radio je u nekoliko slovačkih pozorišta kao dramaturg, a bio je i umjetnički rukovodilac i direktor Slovačkog kamernog teatra u gradu Sv. Martin i dramaturg Slovačkog narodnog pozorišta Bratislava. Također je bio predsjednik najviše medijske ustanove u Slovačkog i generalni direktor sektora za kulturu Ministarstva kulture. Preveo je brojne drame i nekoliko romana sa mađarskog, a pisao je i scenarije za film i televiziju.



Javne nabavke